Proč promyslet výběr finančního benefitu?
- Životní pojištění i penzijní spoření má svá pro a proti.
- Zaměstnanci můžou mít některé smlouvy již uzavřeny.
- Výši příspěvku je možné stanovit několik způsoby.
- Špatné nastavení přináší firmě více starostí než užitku.
- Bez správné komunikace k zaměstnanům vzniká chaos.
- Kvalitní příprava takové akce se jednoduše vyplatí.
Pro bezproblémové spuštění programu finančních benefitů jsme připravili specializované školení. V krátké době se tak dozvíte vše potřebné, a hlavně se vyhnete chybám i omylům, které můžou proměnit váš vstřícný přístup k zaměstnancům v noční můru.

Školení rozdělujeme do dvou částí
- 1Pro personalisty a odpovědné osoby za benefity
- 2Pro zaměstnance = účastníky programu benefitů
Každá část je určena k jinému účelu a nemusejí být nutně využity obě. Konkrétní postup je vždy výsledkem jednání včetně inidividuálních potřeb vaší společnosti.
Školení pro personalisty
Představíme vám problematiku finančních benefitů od A-Z. Cílem je, abyste získali jasnou představu o pozitivech a úskalích ještě před spuštěním prvních prací a vyhnuli se tak zbytečným chybám.
Co je obsahem školení
- Zákon o dani z příjmu a vliv na daňové úspory pro zaměstnance i společnost.
- Který finanční produkt je pro zaměstnance dlouhodobě výhodnější.
- Jakou čeká společnost a odpovědné osoby pravidelná administrativa.
- Jaké informace připravit pro mzdovou účetní nebo účetní firmu.
- Jak fungují benefity bez navyšování nákladů společnosti.
- Jak správně komunikovat finanční benefity uvnitř společnosti.
- Který systém výpočtu výše příspěvku vybrat a zjednodušit si práci.
- Kdy je možné využít stávající smlouvy zaměstnanců dříve založené.
- Co připravit pro zaměstnance, aby měli veškeré potřebné informace k rozhodnutí chci/nechci.
- Co udělat při příchodu nebo odchodu zaměstnance + efektivní řešení.
- Kdy je lepší program benefitů řešit vlastními silami a kdy si najít zkušeného partnera.
- Co je nutné nastavit u nových i stávajících smluv než přijde první příspěvek zaměstnavatele.
- Jaké jsou rozdíly mezi finančními společnostmi poskytující daňově uznatelné produkty.
Kdo jsou lektoři?
Iva Hlavinková a Marek Grufík, těší nás. Jsme sehraný tým projektu FINLY pro firmy. Firmám přinášíme komplexní vzdělávání a služby v oblasti finančních benefitů.
Iva je majitelkou společnosti Finance srozumitelně s.r.o. Privátnímu poradenství se věnuje od roku 2010 a je držitelkou prestižního titulu EFA (Europen Financial Advisor).
Marek je autorem projektu FINLY. Pomáhal nastavit programy finančních benefitů pro několik významných společností.


Co Vám školení pro personalisty přinese?
- Během jednoho školení si vytvoříte ucelenou představu, jaká vás čeká práce.
- Školení probíhá formou společné debaty, při které získáte konkrétní odpovědi.
- Odnesete si jasnou představu, jak program benefitů nastavit na první pokus.
- Nebudeme prodávat naše řešení, ale pomůžeme vytvořit vaše vlastní.
- Předáme podklady, které používáme v praxi a výrazně vám usnadníme práci.
- Po kurzu se můžete rozhodnout, zda 2 krok zvládnete vlastními silami nebo...
Můžete využít školení pro zaměstnance a starosti spojené s přípravou interní komunikace i prezentaci zaměstnancům necháte na týmu FINLY.
Cena školení
Jak správně vybrat finanční benefit a proč "penzijko" (pro personalisty)
|
3.250 Kč |
Doprava
|
6 Kč / km |
Ceny jsou uvedeny bez 21 % DPH |
Počet účastníků
až 10
Místo konání
Přijedeme za vámi
Délka školení
3 hodiny
Chcete být připraveni a vyhnout se chybám?
Zavolejte nebo nám zanechte telefon. >>
+420 733 533 451
Školení pro zaměstnance
Připravíme srozumitelnou prezentaci vašeho programu benefitů směrem k zaměstnancům. Představíme jim přínosy, zodpovíme otázky a předáme důležité informace včetně dalších kroků.
Co je obsahem školení
- Úvod do tématu finančních benefitů a vysvětlení základních pojmů.
- Přehled společností, mezi kterými si zaměstnanci můžou svobodně vybrat.
- Jak funguje spoření v životním pojištění a proč tuto volbu dobře zvážit.
- Jak funguje spoření v penzijním spoření a jak využít státní příspěvky i daňové úlevy.
- Základní rozdíly mezi starými transformovanými a novými účastnickými fondy.
- Jednoduché pravidlo, pro koho se hodí staré smlouvy a kdo by měl využít nových.
- Kdy je možné využít státních příspěvků a jak maximalizovat podporu státu.
- Kolik je možné za rok ušetřit na daních a jak si spočítat kolik to dělá.
- Ukázka historické výkonností penzijních fondů aneb na výběru záleží.
- Jak vybrat správné řešení, aby úspory v čase "nesežrala" inflace.
- Kdy peníze můžu vybrat, jaké jsou podmínky a kolik musím odvést státu na daních.
- Jednoduchý "fígl" jak při výběru prostředků neodvést státu ani korunu.
- Další kroky pro využití benefitů, když mám vlastní smlouvu nebo zakládám novou.
Kdo jsou lektoři?
Iva Hlavinková a Marek Grufík, těší nás. Jsme sehraný tým projektu FINLY pro firmy. Firmám přinášíme komplexní vzdělávání a služby v oblasti finančních benefitů.
Iva je majitelkou společnosti Finance srozumitelně s.r.o. Privátnímu poradenství se věnuje od roku 2010 a je držitelkou prestižního titulu EFA (Europen Financial Advisor).
Marek je autorem projektu FINLY. Pomáhal nastavit programy finančních benefitů pro několik významných společností.


Co vám školení pro zaměstnance přinese?
- Především úsporu času při hledání aktuálních informací a přípravou školení.
- Odpovíme za vás případné dotazy, na které byste se museli pečlivě připravit.
- Vyhnete se útokům negativistů a odpůrců, které umíme otočit na vaši stranu.
- Zaměstnancům předáme vytištěnou prezentaci, kterou připravíme za vás.
- Jednoduše zajistíme celkový servis, aby se k vám dostalo co nejméně problémů.
- Po kurzu se můžete rozhodnout, zda 3 krok zvládnete vlastními silami nebo...
Můžete využít službu realizace a nejnáročnější část včetně veškeré administrativy, nastavení i kontroly delegujete na tým FINLY.
Cena školení
Jak správně vybrat finanční benefit a proč "penzijko" (pro zaměstnance)
|
2.150 Kč |
Doprava
|
6 Kč / km |
Ceny jsou uvedeny bez 21 % DPH |
Počet účastníků
až 25
Místo konání
Přijedeme za vámi
Délka školení
2 hodiny
Chcete mít interní komunikaci bez starostí?
Zavolejte nebo nám zanechte telefon. >>
+420 733 533 451
Realizace programu finančních benefitů
Zajistíme pro vás reálné spuštění. Zaměstnancům individuálně poradíme nejvhodnější nastavení stávající nebo nové smlouvy. Před fází realizace doporučujeme využít školení pro personalisty i zaměstnance.
Jak postupujeme a co pro vás zajistíme. >>
Analýza potřeb
Vyslechneme si vaši představu, požadavky i cíle, které má program benefitů ideálně splňovat.
Návrh řešení
Představíme vám plán realizace včetně doporučení, jak maximalizovat efekt pro firmu i zaměstnance.
Realizace
Zajistíme správnou komunikaci směrem k zaměstnancům včetně nutné administrativu.
Následný servis
Postaráme se o následnou péči a pomůžeme zajistit dlouhodobou spokojenost zaměstnanců i vaší firmy.
Proč do toho jít s týmem FINLY?
- Partnerem vám bude tým, který má s finančními benefity letitou zkušenost.
- Zaměstnancům zajistíme svobodnou volbu mezi finančními produkty.
- Nepracujeme pro jednu společnost, tedy neprosazujeme zájmy jedné značky.
- Konkrétně zastupujeme všech 8 penzijních společností a 15 pojišťoven.
Záleží vám na kvalitní realizaci finančních benefitů?
Zavolejte nebo nám zanechte telefon. >>
+420 733 533 451
Jaké je hodnocení účastníků a personalistů?
Další reference najdete tady >>
Nabídka bank a pojišťoven je bohatá a tedy pro některé nepřehledná. Základy finanční gramotnosti se přitom do osnov základních a středních škol dostávají jen pomalu. Důsledkem může být absence cílů, špatně rozvržené úspory či nevhodně nastavené pojištění. Kurz Marka Grufíka pomůže finanční kostlivce vymést ze skříní domácností i úřadů a optimalizovat stávající smlouvy.
Na podzim roku 2014 proběhlo ve společnosti ZETOR TRACTORS, a.s. 1. kolo Finanční akademie. Po zvážení byla tato akademie zcela na dobrovolné bázi, kdy mě i přes tuto skutečnost potěšila opakovaná návštěvnost ze strany kolegů, kteří obsah jednotlivých okruhů hodnotili velmi přínosně.
Kdo zná nebo využívá naše služby